Dagje Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu Dagje Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu

Dagje Mumbai

Blijf op de hoogte en volg Cambreur

24 September 2019 | India, Bombay

De Indiërs moesten ‘s ochtends op 8 uur een toets maken en wij werden allemaal om 9 uur afgezet bij de school. Vanuit hier vertrokken we met de bus naar Mumbai, het was ongeveer 1,5 uur rijden. Als ontbijt kregen we een sandwich en een hamburger. Tijdens het rijden vertelde een gids en de Indiërs wat over gebouwen die we tegen kwamen in de stad. Als eerste gingen we naar de Gateway of India. Hier hebben we even rondgelopen , wat foto’s genomen en sommige hadden een kokosnoot gekregen. Vervolgens gingen we langs een ATM zodat we souveniers konden shoppen bij straat kraampjes. We zijn hier een lange tijd gebleven en vooral de moeders konden erg goed afdwingen waardoor alles heel goedkoop was. Daarna zijn we naar een art gallery gegaan en terug in de bus kregen we Dominos pizza als lunch. Na de lunch zijn we verder gereden naar Marina Drive, hier had je een geweldig uitzicht over de skyline van Mumbai. En als laatste waren we nog naar een erg mooi park geweest en hier hebben we nog even rondgelopen en genoten van het uitzicht. Toen was het weer tijd om terug te gaan met de bus, het was een hele lange rit door het drukke verkeer. Onderweg kwamen we nog het grootste en duurste huis ter wereld tegen. Iedereen was erg moe na een zware en warme dag. We hebben in een dag heel veel gezien van Mumbai en we hebben erg veel gegeten en gezongen tijdens de ritje met de bus. Terug bij de school is iedereen weer naar huis gegaan. Het was een geslaagde dag!